יום שני, 16 ביוני 2014

עיצוב בנירוסטה – ההברקה האחרונה

אם חשבתם שנירוסטה הוא חומר שמאפיין רק סירים ומחבתות כדאי שתחשבו שנית וזאת משום שנירוסטה הפך לחומר עיצוב פופולארי בשנים האחרונות עימו ניתן לעצב שלל אלמנטים ייחודיים הן לבית והן לתעשייה.
הנירוסטה כך מסתבר מאפשרת מראה נקי, מודרני ועשיר של חלל מרהיב ומתקדם והוא מקנה מראה חדשני וחכם.

כיצד נעשית קונסטרוקציה מנירוסטה

המומחים של חברת טל שגב המתמחים בעבודות נירוסטה, בקונסטרוקציה מאלומיניום, קונסטרוקציה מברזל ומגוון עיצובים ועבודות הנדסה מספרים על תופעת העיצוב המרעישה:
העיצוב בנירוסטה תמיד היה אופנתי בעיקר בקונסטרוקציה מנירוסטה הפופולארית במשטחי עבודה הן לבתים פרטיים והן לתעשייה, בכיורים, למטבחים תעשייתיים למסעדות ועוד, וכיום הנירוסטה מגיעה לבתים פרטיים והיא מחליפה את העץ ומשמשת החל ממשטחי עבודה ובאי המפורסם במטבח וכלה בגרמי מדרגות במראה המודרני.

קונסטרוקציה מנירוסטה ומטבחים

נירוסטה ומטבחים הם סיפור אהבה ישן ומוצלח וקונסטרוקציות מנירוסטה בחברת שגב טל הם עניין שבשגרה - למרות שבחברה כל אלמנט היוצא ממחלקת ההנדסה מעוצב בקפידה.
עגלות הנירוסטה, המשטחים, הכיסאות, הרהיטים וכל המטבחים השלמים עשויי הנירוסטה שמייצרת החברה מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולפי התוכניות של מעצבי הפנים והאדריכלים השונים.

בחרו בטוב ביותר

לסיכום נאמר כי קונסטרוקציה מנירוסטה עליה להיות חזקה מספיק כדי להוות בסיס מכונות יציב ומעוצב בקפידה וכדי להקנות מראה נקי ומתוחכם.
ולכן כדאי לבחור בחברה הטובה והאיכותית ביותר לביצוע העבודה.


אתר אינטרנט: www.segev-tal.com

אתר זה מנוהל ומתופעל ע"י בית תוכנה אפליקציה בע"מ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה